Canlar geçen ay çatlatma iğnesi kullandım negatif sonuç aldım normalde 13 aralıkta adet olmam gerekiyordu bugün akşam üzeri oldum normalde belim kopacak gibi şiddetli ağrır şimdi ise hafif sızlıyo varla yok arası gibi adetim de kaç saattir sökülmedi silince geliyo sadece yerleşme kanamasını bana bi tarif edin allah aşkına ağrılı oluyor mu adet gibi yoğun mu az mı kaç gün sürüyo adet olduysam eğer adetim de 10 gün önce gelmiş oluyor bunun sebebi hakkında yorumunuz nedir 🤔