Dilncan hamilelik belirtilerinin tamamını gösteriyorsun reglin de gecikti ama test negatif,bunun bence iki ihtimali olabilir.
1)Geç döllenme oldu.Şuan idrarında beta o yüzden çok düşük ve gözlemlenemiyor.
2.Psikolojik etki görülebiliyor bebek bekleyen insanlarda.Hamile olmadan kişi etkileri psikolojik hissedebiliyor.