Ben şuan da gribim dikkatli öksürmeye çalışıyorum hele de wc de falansam. Geçen grip olmuştum yine bi kerede 6 kere hapşırıyodum,wc de klozette otururken yine hapşırık tuttu öksürdün ve kahverengi leke geldi allah korudu şuan çok şükür bi sorun yok. Dikkat edin buna