gamzosgamzos Minigim68 ben ikinci hamileliğimde yaşamıştım kanama alanı vardı 16. Haftaya kadar devam etti günde 3 kere progestan fitil haftada 1 de iğne oluyordum geçmiş olsun Rabbim sağlıkla kavuştursun inşaAllah yavrunuzla 🤲🌸
Irade_2021 Minigim68 Merhaba.Evet ben yasadim 7haftalik kontrole gitdiyimde doktor yok oldugunu soyledi.Stres yapma
Sergul1425 Minigim68 bnm de vardı dün acile gittim yok denecek kadar azalmış dedi bnde progestan kullanıyorum sabah aksam
Minigim68 Irade_2021 yok benimki 6 haftalık bir gün hastanede yattım tekrar baktı temizlenmiş dedi ama inşallah bir sıkıntı olmaz inşallah ♥️🤲