Dilrubamm merhaba çok kötüyüm demişsiniz sizi rahatlatmak için yazıyorum bende ilk doğumumdan sonra panik atak ve anksiye yaşadım kızım 3 yaşında 3 yıldır yaşıyorum ama çok şükür en sonunda başardım ve sıkıntılarım geldiği zaman kolaylıkla atlata biliyorum ilk sene bendr lustra kullandım ama hiç faydasını görmedim bıraktım sonra ibadete yöneldim çok şükür ibadetin şifasını gordum kızım büyüdükçe bende sıkıntılarımla büyüdüm ve onları yendimm ve suan ikinciye hamileyim 5 haftalık ister isteemz tekrar aynı sıkıntıları yasarmiyim diye düşünüyorum ama yasasamda üstesinden gelecegimede inanıyorum çünkü biz anneler çok ama çok güçlüyüz. Onlar birer duygu duygularımızın iyisi kötüsü olmaz sürekli değisirler sana tavsiyem yaşadığın sıkıntıları öncelikle kabullen ve hayatının parçası olarak gör seni rahatsiz ettiklerinde anı yaşa kısa sürede rahatladigini anlayacaksın düşüncelerine takılma düşünceler kağıt üzerinde yazan kelimelere benzer sadece kelimedir boştur 😊 umarım başarırsın İzzet güllü psikolok videolarına YouTube’dan düzenli olarak dinle faydasını göreceksin ve kuranı Türkçesiyle oku gercekleri bilincine yazdıkça bu anksiyete denen şey sana çok basit ve saçma gelecek emin ol canım