Sevooo123
İyi akşamlar cuma günü 18 haftalık oldum. 10 gündür karnimda kasılmalar vardı doktorum düşük riski olabilir demişti cuma akşamı kahverengi akıntı başladı hemen acile gittik iğne yaptılar ve progestan verdiler doktorumu arayarak. Ama merak ediyorum bu haftalarda böyle sorunlar yaşayan var mı birşey olursa diye korkuyorum 😔😔😔