Merhabalar arkadaşlar bugün 27 haftalik olduk 3. Trimestere adim attık 🤲🏻🥰 neler bekliyor bizleri bu dönemde? Örneğin hareketleri sayın diyorlar nasil ne zaman sayacagiz? Plasentam rahim sınırında egzersiz yapılabilir mi bilgisi olan var mı? Memlekette oldugum için devlet takipliyim doğru düzgün soramiyorum.