Zeynaaa0101 Merhaba kızlar. Karnım sık sık sert oluyor ve bebek toplanıyor. 30+3. Bu normal midir. Rahat 3 gündür sürekli var
likesah Zeynaaa0101 30. Haftadan sonra normal. Bel ve kasik agrisi eslik ederse toplanmaya doktora gitmenizi tavsiye ederim. Magnezyum kullanmiyorsaniz kullanmaya baslayabilirsiniz biraz rahatlatiyor kasilmalari.
songul_21 Zeynaaa0101 ben 25 haftalığım uyandığımda sol tarafımda yamukluk gördüm kasılma ve kasık ağrısı da çok oldu hala devam ediyor
Meryem3835 Zeynaaa0101 Bacım 30+2 erkek bebek annesiyim miniğimin tekmelerinden uyuyamıyorum hergün sabahlıyorum sertlik toplanma bende de var bu normal artık bebek büyüdü ve büyümeye devam ediyor herşey rağmen tatlış😅🩵
Zeynaaa0101 rumeysaaa- hiç takip etmedim ama saatte 1 veya 2 saatte bir kesin oluyordur toplanma taş gibi de ara sıra
rumeysaaa- Zeynaaa0101 doktorum 10 dakika 1 ve sıklıkla olmuyorsa sıkıntı deği 30 cü haftada olması normal demişti birde magnezyum kullanıyornusunuz o rahatlatıyor
Zeynaaa0101 songul_21 yukardakiler 30 dan sonra normal diyor sen istersen bi doktora gözük canım bende oek bilmiyorum
songul_21 Zeynaaa0101 ikiz diye çok korkmuyorum aslında. Belki yerleri sıkışıktır falan diye düşünüyorum 🥲