Gulbahar47 Kızlar 2 gün oldu sezaryen olalı bugün taburcu oldum eve geldiğimden beri bulantım var sizde oldu mı böyle bir şey ne iyi gelir
Hopefulmom Gulbahar47 bende de hafif bulantı baş ağrısı olmuştu sıcak bir çay için içiniz ısınsın yoğurt elma yiyin hafifler inşallah
NewMomm1 Gulbahar47 Merhaba geçmiş olsun konuyla alakalı bilgim yok ama bebeğinizi merak ettim küveze alındı mı kaç kilo doğdu 2300 demiştiniz en son
Hopefulmom Gulbahar47 tansiyon aletiniz var mı bir ölçün isterseniz tansiyonu düşürmek için sumak tüketebilirsiniz ben onu tükettiğimde tansiyonum daha iyi oluyordu sanırım bir deneyin isterseniz
Gulbahar47 Hopefulmom evet ölçüm yüksek çıktı sarımsak yuttum yarım iyi geldi düşürdü baya teşekkür ederim ☺️
Gulbahar47 NewMomm1 evet şuan küvezde ama durumu iyi şükür dün emzirdim kilo takibi yapılıyor sadece teşekkür ederim 😇
Hopefulmom Gulbahar47 sumak denediniz mi dikkat edin kendinize bebeğinizede rabbim uzun ömürler versin çok geçmiş olsun merak etmeyin bir anda büyüyorlar benim kızda 2700 doğdu şuan 7 aylık 7 kilo
Gulbahar47 Hopefulmom maşallah rabbim sizlere bağışlasın inşallah sumak denemedim tekrar yükselirse denerim inşallah teşekkür ederim Allah razı olsun
Gulbahar47 aminehumamoms hayır canım bebek 3 hafta geriden geliyordu beslenememişti anne karnında 37. Haftada aldılar bebeği