Selamlarr 2.kez anne olanlara sormak istiyorum ilk emzirmede çektiğim acı sancıyla eş değerdi diyebilirim ve günlerce sürdü 2. Hamileliğim ve 37 olucam sizce yine aynı acıyı çeker miyim ve birşey daha 3 gündür göğsümde süt kaynıyor şişti baya sebebi nedirrr