Merhabalar adetim 3 gün gecikti yumurtlama testinden yola çıkarak o günü değerlendirdik yumurtlamam da geç oldu bu arada şuan o günün üzerinden 12 gün geçti ve peşeteye çok hafif bir pembe leke geldi kaşık ağrım göğüslerde ağrım var ve gaz var normalde son 1 yıldır adetim düzenli gidiyor böyle bi durum yaşayan var mı