Rgmss Kızlar 15 haftalıgım, bıkac gundur belimden kuyruk sokumuma ve popoma vuran agrım var.Yurudukce, saga sola dondukce cok hssedıyorum.Doktoruma yarın yazıcam ama belkı aranızda yasamıs olan ya da yasayan vardır dıye gonderi acmak istedim.
filizkaplan Rgmss aynı durumdayız şuan. Benim 30 haftalık olduğumda başladı iki haftadır sürüyor. Sözde bebek baskı yapıyormuş o yüzdenmiş yada magnezyum eksikliğinden oluyormuş doktorum bide sinir sıkışmasıda olmuş olabilir dedi hangisinden dolayı olduğunu hala bilmiyorum
filizkaplan Rgmss Amin inşallah çok teşekkür ederimm. 🤲🏻 Sizinde su gibi doğumunuz olur inşallah. Çok geçmiş olsun bu arada 🌸