ahsenelaa merhaba anneler nasıl gidiyor cinsiyet belli oldu mu ? şikayetlerniz neler özellikle benim gibi gaz birikmesi yasayan varmı 🙃
OYKUmom ahsenelaa 19+4 teyiz cinsiyetimiz 12.haftadır belli kız. Bel ve kasık ağrısı çok yaşıyorum belim özellikle bacak lara kadar vuruyor yürürken bile elektrik çarpmış hissi veriyor
aslhnkrts9 ahsenelaa 19+4 üz az bişey yemek yesem sıkışıyo gibi hissediyorum bu olay çok yoruyor beni
Ttttttttttttt ahsenelaa 19. Hafta cinsiyet için detaylı ultrasonu bekliyorum o kesin oluyor bel ağrısı hariç Bi sıkıntı yok çok şükür 🤗
Melos066 ahsenelaa gaz sorunu ilerleyen haftlasrda da devam ediyor 2e e girdik hala karın ağrısı gaz sıkışması öldürüyor inan
_Tazeanne 19 oluyorum 45 dk sonra 😅akıntı ve arada gelen ağrılar olmasa güzel geçiyor çok şükür Bebeğimde erkek
ahsenelaa OYKUmom bende hep saga yatıyorum sola yatınca çarpıntı oluyo sıkışıyorum bence bir zararı olmaz oglumdada solumda miyom bardı hep saga yattım birsey olmadı cok şükür
tugba0090 19+5 oldum ikinci gebelik kız bebeğim hareketleri nasıl sizde benim bazen çok belirgin bazen yok dencek kadar yavaş 9 ay önce sezeryan olmuştum
ahsenelaa tugba0090 aynı sekilde oluyo bendede bir gün güzel hissettiysem sonraki gün hissetmedigim oluyo
Melos066 ahsenelaa bende öyleydim hala da öyleyim soda içip rahatlamaya çalışıyorum biraz ise yarıyor ama işte ne kadar gecirebilirki
mavilibisey 20 haftalığız. Saat 03.38. Uyuyamıyorum. Bacak ağrım var çok. Varisim var normalde de. Ama abartılacak kadar değildi. Uyuyamıyorum ağrıdan. İlk gebeliğim de böyleydi. Üstelik çalışan bir insanım. Ne olacak bilmiyorum.