Emineoksz Ankara-58 ilk te tecrübesiz oluyoruz diyemi bilmiyorum kolay geçiyor ama ikincide artik çok zorlanıyorum geceleri dönemiyorum bile sol kasigim çok agriyor
Emineoksz Ankara-58 vallahi bende aynı şekil son bir günümüz kaldı erkek bebekler geç geliyor diyorlar ama bakalım inşallah fazla uzatmadan gelir artık
alynozds 42Cey34 aynı haftadayız ve sıkıntılar da aynı ne yazıkki yanlız değiliz benim göğüsümün altında yanma gibi bir ağrı da oluyor ekstra günler bitsin diye sayıyorum artık
42Cey34 Burda böyle okuyunca biraz rahatlıyorum yalnız değilim diye ama hepimize zor inşallah son 40 günümüz sonra her şey çok daha güzel ve kolay olacak 🥲🤲🏻