Lavinya_21 yumurtalık ve amh testi yapılmıstı daha önce hepsi normal çıktı ama henüz gebelik oluşmadı tabi. Ovulasyon testlerinde de yumurtlamayı gördüm ama regli oldum. Tekrar doktora gitmem gerekiyor gibi düşündüm. Sizler nasıl bir süreç izlediniz bu aşamalarda. Ne kadarlık bir denemeden sonra tekrar gitmek gerekiyor.Çok teşekkür ederim şimdiden