Kubranne-9 Ayşıl düşünüyoruz. Sizce nasıl isim kızlar? Ay ile başlayan bir isim isterdim hep. Farklı öneriler de alabilirim.
Eyvz Gönlünden ne geçiyorsa onu koy . Ben Gazel koyacağım. Herkes karşı öyle isim ki olurmuş diye. Gönlünden geçeni yap
babymom21 Kubranne-9 ayza, ayliz olabilir mesela. Ama sizin gönlünüzde hangi isim varsa onu koyun sonuçta sizin çocuğunuz sizin kararınız. Sağlıkla gelsin dünyaya 🌸
Kubranne-9 Beğendiğimiz isim sürekli değiştiği için sıkıntı yok😁Farklı önerilere de açığım. Daha çok var zaten, en son bir karar vereceğiz elbet.