ecembugra53 ekşi yiyip oğlan çıkardım 😂 o solda sağda muhabbeti de yalan. Doktora sordum ben bebeği sağda hissediyorum diye öyle bisey yok rahim tam ortada bebek de ortada olur bilimsel bisey değil o hurafe hissediyorum dediğin şey kafası olabilir demişti geç yani bacım şansına kaderine 😂