Kızlar bugün mastit oldum sol göğsümde koltuk altından gelen inanılmaz bir ağrı oldu ve göğsümün çok şişti. Elektrikli pompayla sağım yaptım ama sut her zamankinden çok çok daha az geldi. Sıcak havlu masaj duşta sıcak su tutma ne varsa hepsini denedim ama çare olmadı. Internette ne yapabilirim diye bayinizden başka bir sitede yıllar önce açılmış bir posta denk geldim. Bebeği tersten emzirmeyi öneriyordu yani bebeğin bedeni sizin koltuk altinizdan gelecek şekilde. Hiç ümidim yoktu ama denedim ve mucize. Bir anda tıkalı göğsüm açıldı ve süt gelmeye başladı. Bebeğim emdikce şişlik açılmaya başladı ve yaklaşık 5 dk sonra inanılmaz rahatladım. Umarım aynı dertten muzdarip olan birilerine çare olur bu yöntem. Deneyip ise yarayan olursa yazarsa sevinirim.