Yarın 39+3 olucam ve artık yorgun hissediyorum bir an önce gelsin istiyorum dün acile gittim kasıklarım ve vajinam çok ağrıyodu Alttan muayene oldum ve hiç açılman yok dedi moralim çok bozuldu sancımda çıkmadı. bi anda açılması olup doğuran oldu mu yoksa açılmayla birlikte süreç yavaş mı ilerliyo devlet hastanesine gidiyorum 41. Haftayı bekletiyomuş galiba 41. Haftaya gelmek istemiyorum 😫