Ben en başında bionaturel düşünüyodum kardeşim de arkadaşım da bionaturel ilk çıktığında çok güzeldi ama sonrasında yine naturelle bitirdik yapısı çok incelmişti ilk çıktığına göre dedi kafam karıştı o yüzden soruyorum. Bi de diğer bezlere göre ebatı daha mı küçük yani 1 numara çok almamalı mıyım bebeğim tombiş olacak gibi