Selvidaglar Kızlar 6+5 teyim 2 haftada bir doktor randevum oldu kalp atışını çok şükür duyduk bir sonraki randevuyu 1 ay sonraya verdi doktor. Sizin randevularınız da bu kadar uzun aralıklarla mı oluyor 1 ay çok gibi geldi de acaba bu süre zarfında kötü bişey olur mu diye endiseleniyorum yoksa olursa zaten bunu belirtilerle anlıyor muyuz randevu aralıklarınızı merak ediyorum
Krasivyy Selvidaglar her hangi birşey olamdıkça kanama vs bi ayda bi gidilir son haftalarda sıklaşır sadece ama ben kızımı sürekli özlediğim için haftada bi bahane bulup gidiyorum 😂😂
Prensyadaprenses Selvidaglar benimkide beş hafta sonraya randevu verdi üçü gitti ikisi kaldı ama dayanamıyorum bi bahane bulup gidesim var 😃
Btugl Selvidaglar ilk 3 ay 15gunde bir çağırdı doktorum sonrasında ayda bir 30.haftadan sonra 15 güne tekrar düşürdü su anda 36.haftadayim her hafta çağırıyor
eminedumankaya Selvidaglar aynen 12 haftaya kadar 2 haftada 1 gittim 36 haftaya kadarda ayda 1 çağırdı 38+4 olduk haftada 1 gidiyorum
Dderryaa Selvidaglar 9+0 bebeğim şimdiye kadar başlarda bir haftada bir Gittik iki kezde iki haftada bir iki kez gittik şimdide 3hafta sonraya randevu verdi