Maftuna17 40 hafta bitiyor yarın 41 haftaya gelcem doğumdan hiç bir haber yok şansıda yok yarın doktora gideceğim
himne_ 120622Aht baya baya kanama mı yoksa leke şeklinde mi lekeyse nişandır da kanamaysa doktora git bence