Wera Ebru52- bende suyum geldi gittim hemen yatış verdiler sonra suni taktılar bu sefer kendi sancımın gelmesini beklicem yada acilde muayene olup bebeksek bi sıkıntı yoksa sancım yol suni istemiyorum dicem eve gitcem
Ebru52- Wera bende sunı istemem epidural istiyorum ama çok erken onun için dedi bakalım suan sadece suyum akıyor az sancım çıktı ama az hıssetmıyorum
Zynp_ese55 Suyun gelince hastaneye gitmen iyi olmuş canım evde durmak tehlikeli o halde diye duydum enfeksiyon riski oluyomuş
Samiree Ebru52- youtubede bakin dogumu tetikleyen haraketler var duvara yaslanip yapiliyor. Onlari yapa bilirsiniz,cok sicak dus alin belinize,karniniza gelicek sekilde. Pilates topunu kullanin
minimix Ebru52- ebekadınhürcan diye bi hesap var instagramda orda doğumu tetikleyen hareketler paylaşmıştı kendi de gebeydi merdivenleri ikişer üçer şekilde kenarlara tutunarak yan yan inip çıkıyodu bakın isterseniz bi
1zehrs Benim suyum öğlen gelmişti sancılarım gece 5 gibi başladı ve öğlen doğum yaptım bebek tehlikede değilse bekliyorlar sancını benim bildiğim inşallah kolayca doğumunuz gerçekleşir saglıklıca kucağınıza alırsınız bebeğinizi
Esra1965 Ebru52- Allah yardımcın olsun aklım hep sende çok merak ediyorum durumunu. İnşallah doğum hikayeni okuruz burdan. Çok dua et 😘😘
Ebru52- Esra1965 Esra hiç pozitif hikayem yok doğum yaptım p.tesi gece 11 de seseryan oldum bugün de eve geldim