Merysu Erkek bebişimiz geliyor. Ben Aybars Alp ismini çok beğeniyorum. Ama eşim pek istemiyor şimd i de Can Arel ismi güzel gelmeye başladı. Sizce hangisi ya da önerileriniz var mı?
Gulluuuuu Merysu Sanırım ikili isim çok seviyorsunuz Aybars Alp ve can arel pek uyumlu değil yani söylemesi zor tek başına aybars veya arel çok güzel yada ikili isim olacaksa daha uyumlu olabilir kendi düşüncem tabi
cokbilmismom Merysu aybars ismi tek başına güzel bence Alp’le alakasız olmuş canla arelde uymamış 🙈 ben kısa isim sevdiğim için isim listem şöyle Alp Ege Ata Ediz Can
Cakiltasiii Merysu hiç uyumlu bulamadım ikisinide . Tek isim koysanız daha iyi olur sanki tabi yine siz bilirsiniz ☺️
Busraoz Merysu Öz Türkçe isimler her zaman güzeldir🌸 Benim en önem verdiğim konu oğlumun adını da Öz Türkçe seçtim ikinci de öyle olacak 🙏🏻 Aybars Alp 👌🏻
Merysu Aslında Aybars’ı tek istiyordum çevrem pek beğenmeyince Alp’i eklemiş oldum 😂 bu kadar kararsız kalacağımı düşünmezdim isim konusunda
Gulluuuuu cokbilmismom sizde ben gibiymişsiniz bende oğlum olursa han koyacağım daha cinsiyeti belli değil tabi ama isimler hazır
Ikimelekannesi_ Bn tek Ömer olsun diyordum Ama eşim Ömer Alp diyince bisey diyemedim İkimizin de ortak kararı ile Ömer Alp olacak bizimki🫠
Zynp12 Merysu Aybars ve Arel tek başına çok güzel isimler bence ikinci isimleri uymamış çift isim düşünüyorsanız Aybars efe,Arel ege veya öneri olarak Yiğit Alp,alparsan,atlas ege,