
Merhaba güzel anneler ya ben idrar enfeksiyonu oldum sanırım 2 gündür afedersiniz çok yanma ve kaşıntı var peynirimsi akıntım var bu kremi daha önce kullanmıştım ama hamilelik dönemindemiydi hatırlamıyorum şimdi sürsem sorun olur mu acaba sonuçta krem bi zararı olur mu acaba 13 haftalığım