gokyuzununogrencisii annm ay benim başıma gelmedi hiç bu durum, kız olup da erkek olmaz sonradan çocuk bu tamamen doktora ultrasona bebeğin o anki pozisyonuna bağlı 😅 ben kızımı 13 haftalikken öğrendim mesela 🤗
Minimans Bende bekleyeyim şurda henüz ögrenemedik biz de ilk 17 haftalıkken kız dediler sonra erkek dediler geri bu sefer kıza benziyor dediler 25 haftalık olduk
teacher-mom21 Dilekk09 12 haftaliktim iki doktora gittim ilki kız dedi diğeri de erkek 16. Haftamda doktor erkek dedi şuan 20. Haftam yarın tekrar gidecem bu defa ikiz deseler şaşırmam 😂😂