Buseceylan 39+2 yim 1 cm açıklığım var karnım duvar gibi sert oluyo 1 2 dakika sonra yumuşuyo ama sancım olmuyo sizce sancı olabilirmi
himne_ Buseceylan bu tarif ettiğin şey kasılma canım rahim kasılıyor taş gibi ortalama 40-50 saniye falan sürüyor sonra yumuşuyor ben de 39+2yim aynı şey bende de oluyor nstde sancı çıkıyor salı gününden beri 1 cm açıklık var
ikiprensannesi53 Buseceylan bu sertlesme kasılma oluyor kasılma sancı olmaz çünkü benim ikinci gebeligimde 3 veya 4 aydan sürekli karnım sürekli kasildi sancı olmuyor kasilmalar
Tgce_28 Toplanıp sertleşiyorsa evet sancidir büyük ihtimalle benim de ilk gebeliğimin sonlarına doğru oluyordu ama ben anlamadım tabiki sonra hastanede nstye bağlanınca hemşireye sormuştum evet demişti sancin oluyor o toplasma sancı olarak çıkıyor demişti
Buseceylan Tgce_28 sende hiç acı falan oldumu canım benim xaten belimde ağrı var 3 4 gündür ama nstde düzenli sancı çıkmıyo
Buseceylan himne_ benimde aynı canım aynı gündeyiz perşembe acile gitmiştim açıklığım benimde aynı nstde düzensiz çıkıyo yarın kontrole gidicem sana bişey dedilermi doktorun falan
himne_ Buseceylan ben en son cuma gittim pazartesi tekrar çağırdı perşembeye kadar bekleriz eğer kendiliğinden gelmezse suni sancıyla doğumu başlatırız ama bence o zamana kalmaz gelir dedi doktorum. cuma günkü muayeneden sonra dün de nişanım geldi bugün adet sancısı gibi ağrım vardı yarın tekrar gidicem bakalım ne dicek inşallah suniye gerek kalmadan kendisi gelir🥲
Buseceylan himne_ inşallah kalmaz canım yarın haber verirmisin ne dicek bakalım yarın bende gidicem ama bişan falan hiç yok bende ya 😒
himne_ Buseceylan tabi yazarım buraya 🥰nişan bazen doğum anında bile gelebiliyomuş o bi kıstas değilmiş kafana takma yani
himne_ Buseceylan canım ben gittim hala 1 parmak açıklık var ama güzel yumuşamış dedi bebek kanala girmiş perşembeye kadar bekliyoruz perşembe sabahtan hazır bi şekilde gel dedi🥲
Meryyyyyyy ikiprensannesi53 Ayda mı başlamıştı kasılmanız bende bugün karnımın bi tarafında şişlikle uyandım ama sertlik var mıydı fark etmedim kasılma mı değil mi anlamadım
ikiprensannesi53 Meryyyyyyy karın sertlesmesi gebelikte kasılma olarak adlandırılır kasılma sancı değildir ama eğer çok sık kasılma oluyorsa doktorunuz sadece 1 2 hafta önceden nstye başlar dediğim gibi benim kasilmalarim aşırı fazlaydı doktorum normal diyodu bebegimde de sıkıntı yoktu doğdu negatif biseyle de karsilasmadim