Sibelemre GizemSettar ben 3 ay tammed hakan güralp A gittim çok iyi bi doktor ilgili insanı dinliyo çok da iyi ilgileniyo
Zezgit Sanko hastanesi Ali irfan güzel e gidiyorum. İlk öğrendiğim andam beri internette çok araştırdım en son irfan beye karar verdim. İlgili güleryüzlü sakin ve istediğim her zaman kendine ulaşabliyorum. Devamlı iletişim halinde olduğum için habire hastaneye gdip gelmeme gerek kalmıyo 🤷