Kızlar progestan fitil kullanıyorum yaklaşık 1 aydır. Dünden beri lekelenmem başladı. Az önce de fitil kahverengi akıntıyla birlikte tüm şekilde geri çıktı simsiyah halde. Önceden bir erken doğum yaşamıştım. Şimdi 12.haftadayız bir sorun mu var acaba, yarın kontrol var korkuyorum. Böyle tüm geri gelen oldu mu acaba hiç