Safie2020 vallahi benim de aynı şekilde üstüne basamadim sisti etti ama benim bacaktan çok bilek kısmındaydi çatlak çıktı, hamilelikte çok kolay kırılıyormus kemik yorulduğun için bile olmuş olabilir dedi doktor eğer şişme vs de varsa ve kadın dogumcunuz gebelikten degil derse ortopediye görünün derim tabi inşallah böyle bir şey cikmaz