Tugce889 Günlük 200 mg kafeinde sorun yok yazıyor internette… arada latte cappucino bunlsrınn zararı olur mu? Siz tüketiyor musunuz?
hsrtt_ Tugce889 latte ve cappuccino içiyorum bende süt bazlı kahveler olduğu için bir sıkıntı yok.Doktorum da kısıtlamadı abartmadığım sürece türk kahvesi de içebilirsiniz.
Kelebekmisaliihayat Tugce889 kendi doktorum hiçbir yasak koymadı. Kahveci değilim, arada bir Türk Kahvesi içiyordum. Yeni gittiğim doktor çay kahve hepsini yasakladı. Nadiren yine içiyorum, haftada bir belki
Ece56 Tugce889 günde bir bardak kahve 2 bardak çay demişti doktorum ama. Haftada 2 gün çay içiyorumdur. 2 gün de kahve içiyorumdur.
_06ogretmenanne Çayı çok tükettiğim günler kahve içmiyorum. Eğer çay bir bardak falan tükettiysem o gün kahve içiyorum. Genelde sütlü espresso içiyorum bir fincan
Sinemgndg Tugce889 içiyorum mesele bugün 2 tane içtim bazen içiyorum bazen içmiyorum canım nasıl isterse 🤷🏻♀️
tugcesakzci Tugce889 günde iki fincan kafein hakkım var doktorumun izin verdiği o kadar sabah çay akşam da kahve içiyorum