Luckygece Kızlar az önce acilden geldim 34 haftalık hamileyim nst ye bağladılar sancı hep 40 çıktı ama doktor bir şey yok diyip gönderdi. Doğum sancısı olması için kaç olması lazım?
likesah Luckygece yirmi dakika icerisinde kirktan yuksek en az 3 sanci diye biliyorum. Bir de duzenli ve sıklasan araliklarla uzayan sancılar olması gerek sanırım. Ben de 34. Haftada sancıyla hastaneye gittim 100’dü benim sancılarım 1 gece yattım hastanede. Acilma yoksa su iyiyse yalanci sancı oluyor siddetli olsa da
Syda78 20 dk içinde 3 ve üstü 40 ın üzerinde çıkması lazım benim 33. Haftada 4 kez 40 üstü çıktı 35 de hiç sancım çıkmadı çok şükür bir şeyi kafanıza ne kadar takarsanız o kadar çekiyorsunuz bir problem olsa doktorunuz zaten söylerdi