Beyzanrkrkmz mutlaka doktorunuza başvurun ! Öncelikle çünki bu önemli birşey korkutmak istemem tabiki ama ilk gebeliğimde benimde böyle istemsiz ellerim parmaklarım ayak bacaklarım şişerdi su toplamış gibi olurdum sonra tansiyon yükselmesine bağlı idrarımda protein kaçağı çıktı ve bununla birlikte preklamsi geçirdiğimi öğrendim o yüzden 37.5 doğuma almışlardı, kasılmalar uyuşmalar ve damar çekilmeleri olurdu bende bunun için öncelikle tuzu şekeri hemen kesmelisiniz birde magnezyum ve mineral için sade soda için günce 2 tane çok ayakta kalmayın uzanınca ayaklarınızın altına yastık koyun bunlar faydası olacaktır kendinize dikkat edin🌸