Merhaba kızlar son 2 ayım kaldı ilk doğumumda genel anestezi oldum ama bana hiç yaramıyo sürekli bağırıp çağırıp ağlıyorum etkisi geçince 2. Doğumumda belden aşağı anestezi yapim istiyorum ama sonrası bel ağrısı geçmeyenler olmuş bu şekilde doğum yapan vardır illaki aranızda biraz bilgi verebilir misiniz bahsettikleri kadar kötü mü