Kızlar çoğu kez yazmıştım gebelik sekerim vardı . Şekerden hastaneye yatırıldım . Şeker değerlerim düşünce 37+5 de doğum kararım alındı . ( bebek gelişmiyordu ) normal dogum için suni sancı verildi 30 saat kadar sancı cektim . Gebital muane sırasında suyum geldi . Ağrılar dahada şiddetlendi . 8 cm kadar ulaştık ama artık ben bitmiştim . Doktor eliyle kontrolde beneğin biseye takılıp çıkamadığını söyledi . Artık riske atamam dedi ve o açıklıkla sezeryana gittik . Cok uğraştım ama normal doğumu başaramadık . Neyseki kızım sağlıklı ve yanımda ☺️