Btlbet merylii_ agrı olur canım normal.bende de arar ara oluyor bebegin büyümesi gaz üşütme olabiliyor.bende bugun sürekli tuvalete cıktım karın agrısı oldu
merylii_ Btlbet evet normalmiş gittim doktora bi kaç gün önce bebek hareket ettikçe rahimden kaynaklı olur dedi
Btlbet merylii_ yani sadece o da degıl.dedigim gibi gazlı yemek yiyince üsütünce bende hemen baslıyor karın agrısı tuvalete cok cıkıyorum
merylii_ Btlbet canım mercimek nohut fasulye vs gibi gaz yapan gıdaların olduğu bütün yemeklere kimyon koy valla ben öyle yapıyorum gaz sorununu çözüyor
Btlbet merylii_ evwt haklısın aslında .ben gecende tane bezelye varya onu yapim dedim.. sanırım o da yaptı biraz
Btlbet merylii_ birde bende safra kesesi yok hamile kaldıgımı ogrenmeden 2 ay once ameliyat olmustum.tasım vardı safra kesesi ameliyatı oldum.biraz o da beni zorluyor
Bzbz Ben de 14+5 im bir haftadır kasık ağrısı yaşıyorum sadece sağ kasık ağrısı normal mi bilmiyorum gede sağ tarafa yatamıyorum ağrı yapıyor diye bir hafta süremedi çok uzun geldi bana ama korkuyorum gitmeye doktora
merylii_ Btlbet Allah kolaylık versin canım ben 1 sene önce oldum ameliyat büyüdükçe baskı oluyor gibi geliyor
Btlbet merylii_ az once doktorım aradı ikili tarama twstı sonucı cıkmıs bi deger yuksekmis cok canık sıkıldı.birazdan gidicez gorusmeye
Btlbet merylii_ deger yuksel cıkmıs.gen testi istediler onu yaptırdık ıns birsey cıkmıcak.yastan dolayı olıyormus güya bakalım
merylii_ Btlbet Rabbim korktuğun yerlere uğratmasın canım dualarımdasın hayırlı güzel haberlerini al bizimle burda paylaş inşallah