Bebiş kanala girdi 36.haftadayız erken gelesi var 30.haftada 4 doz ciğer geliştirici yapılmıştı zaten 🙈 nst de sancım çıkmıştı 2 3 gün önce. Özellikle bu akşam 15 dk yürüyüşe çıktım zor yürüdüm taş gibi karnım. Kasıklarım belim kopuyor sanki. 2 3 kişi karnın düşmüş doğum yakın dedi ama sizce de aşağıda mı ben anlayamıyorum 🥲