Kızlar her tetanoz aşısı sonrası bayıldım küçükken okulda yapılanlarda daha sonrasında kendi isteğimle 3-4 yıl önce yaptırdığımda.. şimdi de aşı zamanım geldi 23+5 oldum yarın aşı yaptıracağım. Bayılma durumuma karşın tek doz yapılacak o da sağlık ocağı değil hastanede. Benim gibi olan var mı?