Canım innovita bu en iyisi diyeblrm bende 4 yıl.önce kullandim bir çok.sorun olmasna rağmen bunla kaldm hamile 1 kızım var denemende fayda var al başla biz yardmcı oluruz sana yumurtlma günümü diye 😊🤗 sen adet oldun hee sevindim canım darısı bana ben hala olmadım 20.gün bugün 😬🥺