Efuli53 Arkadaslar burada birinden okumustum bu uygulamayı indirdim gerçekten çok guzel seyler var kullanılmamış etiketli yarı fiyatına. Eger ihtiyaclarnz varsa önce oraya bakn derm. Ben bezlerimi falan almıstım benm aldıgımdan daha ucuza var burda :) bugun unibaby yeni doğan şampuanı+jansons bebeyagı+losyonu 17liraya aldım 💃🏼💃🏼💃🏼
eminedumankaya Efuli53 evet bende genelde dolap uygulamasından alıyorum orasıda 0 ürünleri 2. El fiyatına satılıyor mesela kullanılmamış anadizini 27 tl ye almıştım😊
Gokmerve Efuli53 uygulamayı nasıl kullanıyorsunuz ben mesaj attım bir kaç satıcıya ama cevap vermediler
Efuli53 eminedumankaya dolaba bakmadım hıc tutumlu anne ve bebecruz var. Ama tutumlu anne dha hosuma gitti