Amina1993 Geçen bir videoda hamilelik testinin tünd ve silik olması ile cinsiyet tahmini yapılıyordu. Ne gibi alakası var? Bilenler var mı?
Pamuk Amina1993 Her iki hamileligim de de aşırı silikti.Hatta hamile olduğuma bile inanamadım.Biri kiz biri erkek.Sacma sapan şeyler uyduruyorlar.Bugun test yapmazsın 3 gün sonra yaparsın beta yükselip koyu çıkar.
Gamzecanpolat Amina1993 Testin silik olması tamamen beta değeri işe ilgili bir kaç bin sonra renk koyulaşıyor testi tekrar ettiğinizde
Amina1993 Gamzecanpolat ayy ne güzelll ☺️ tebrik ederim. Allah sağ salim kavuştursun. Benimki de kız %85 dedi doktor 15 haftada. Öncesinde de kan analizi yaptırmıştım onda da kız çıkmıştı. 20 haftada detaylıya gitcem İnşallah onda da kız olduğunu kesin duyarım rahatlarım