Merhaba kizlar doktorum 37 bitirmeye calisiyoruz dedi genelde sezeryan icin.ben 29 aralikta 38.haftaya giriyorum.Yarin kontrolum var. Bu konu hakkinda yilbasindan once olsa 38 e girmsi oluyorum 2 gun kala diye soylesem sacma olurmu.2. Sezeryamim bu arada ilki normal diye gidip sezeryan olmustu.Kabul edermi sizce 🙏🏻