Arkadaşlar bende insülin direnci vardı gebelikten önce dikkat ederek besleniyordum. Sekerimi düzene sokmuştum. Ama gebelikle beraber geri geldi.9.haftamdayim. ilk gebeligimde de şeker yuklemesinde çıktı. Bunda ilk haftalardan önlem almak istiyorum. 1 saat tokluk şekerim 217 2.saat tokluk şekerim 157 çıktı bugün. Biraz kendimi diken üstünde hissediyorum.bir şey yemeye gelmiyor. Yediğim biraz borekti. Psikolojik olarakta kötü etkiliyor beni. Benim gibi olan arkadaşlarımız var mı 😭😭