Hale13 bende de 11 haftada kahverengi ve sulu şekilde kanamam oldu doktorumu aradım kahverengiden korkma dedi ama gene bir acile git progestan iğne yapsınlar dedi acile gittim acil doktoru baktı bebeğim kalp atışı filan var ama dikkat etmen lazım düşük riski olur bu durumlarda dedi progestan hap verdi yat dedi sabah kendi doktoruma gittim o da aynı şekilde söyledi ve yatmam ve dinlenmem gerektiğini bu haftalarda böyle olduğunu söyledi ve bebeğin haftasına göre biraz hareketli olduğunu söyledi bu da etkiliyor galiba şuan 14+3 oldum bir daha görmedim ama bence doktora git. Progestan verir iyi olursun