Ravza11 Kızlar normalde 10.gun test verdi doktor ama eşim asker ve göreve gidicek bende onunla beraber öğrenmek istiyorum 8.gunu kanda çıkarmı sizce öğrenenler varmı
Lavinya_21 Ravza11 kızlar 5. Gün embrıyorsu ne demek. Yumurtaların gelısım sürecınde olan 5. Gün mü. Kb tam bılmıyom ama
Kediannesi1 Lavinya_21 yumurta toplama işlemi olduktan sonraki günler sayılıyor 5. Gün size transfer ediliyor yada donduruluyor, kiminin 3. Gün kiminin 4. Gün genellikle Türkiye de 3 ve 5. Gün işlem yapılır benim 4. Gündü mesela
Lavinya_21 Kediannesi1 anladım cnm cok saol. Ben ablam için sordum o tüp bebege basladı. Bende bılmefıgım için sormak istedım. Onu anlayıp destek olmak adına 🌺
Mucizemsin_bebek Ravza11 benimde bugun 6. Gun 9 gun test yapicam inslah pozitif çıkar doktorum ayin 11 de kan testi istemistii ne zaman yapacaksin bizede umarim o mujdeyi veririsin beklemedeyiz
Ravza11 Mucizemsin_bebek normalde 9unda benim test günüm ama eşim göreve gidicek cuma günü bende o gitmeden sonucu öğrenmek istiyorum Perşembe günü vericem o yüzden çok heyecanlıyım belirtilerin varmı kendini nasıl hissediyorsun
Mucizemsin_bebek Ravza11 walla dun adet gunumdu bian adet olcam sandim bide arada goguslerim ağrıyor ama onda da biyerde okudum diyordu ilaclardan kaynakliymis diye baska da biseu yok cnm
Ravza11 Mucizemsin_bebek ben çok değişik şeyler yaşadım 2 gün önce mide bulantısı baş dönmesiyle gelen bı bayılma yaşadım kasıklarım ağrıyo ara ara bugün daha bı şiddetli gibiydi goguslerimde benimde ağrı var ama ilactanda olabilir evet iğne kullaniyomusun