Fidanm11 Kizlar merhaba. 31ci haftadayim, son 2 gundur karnim asagi dusmus gibi. Acaba bebek asagi mi dustu. Boyle olanlar var mi? Yarin doktora gidecegim
Eyvz Bende 31 . Haftadayim . Karnım özellikle geceleri aşağıda duruyor . Bana normal geliyor . Aklında kalacağına mutlaka doktoruna sor
Fidanm11 @Eyvz evet yarin mutlaka gidecegim doktora. Cunki bebegin haraketleride asagida hiss ediyorum