Beyza12345 Kızlar alıp kullanan veya almayı düşünen var mi normal bessik gibi ama sonra dan büyük yatak oluyor C
Dyg34 Beyza12345 ben alıcaktım ilk ona niyetlendim ama çok büyük ya sonradan vazgectim ilerde baza alırım diye birde sallanmıyor sabit kocaman
Bahar11mucize Beyza12345 ben aldın canım çok şık duruyo sonradan büyütürğm dedim bende şuan bile geniş 3 yaşına kadar yatar yani
Bahar11mucize Dyg34 siz sallanmayan modellere baktınız heralde ben aldım hem sallanıyo hemde sabitleniyo nasıl kullanmak istersen
Yaprakk35 Benimde aklima takilan en buyuk konu bu. Besikten dusme tehlikesi oldugu söyleniyor . Fikirlerinizi bekliyorum