Momandmery öncelikle şöyle 36. Haftadan sonra artık muayene için randevu almıyorsunuz diye biliyorum ben 2.5 sene önce sistem öyleydi, 4 ay evvel bi arkadaşım doğum yaptı mesela oda o şekilde söylemişti ben bu şekilde biliyorum yine gittiğinizde sorarsınız ama zaten poliklinikle işiniz kalmıyor haftada bir acilden giriş yapıp orada muayene oluyorsunuz alttan ve karından, gerekli görüldüğünde tahlil, nst gibi gebelere yapılan herşey orada yapılıyor