ZeyHus33 Kızlar merhaba ben 1 buçuk aylık hamileym ama daha bebeğimi gormedm sadece kan aldirdim kanda en son 3 haftalık tık burdaki bagzi yazıları görünce içime korku girdi dış gebelik olursa korkusu ayın 13 ünde randevum ama şimdi içime korku geldi
tugcesakzci ZeyHus33 gebelik haftası beta değerinde çıkan sonuca göre hesaplanmaz son adet tarihiniz ne ise o tarihe göre hesaplayacaksınız bilginiz olsun. Dış gebelik olup olmadığını anlamak için düzenli kan verip artış takip etmeniz lazımdı eğer takip ettiyseniz ve düzgünse sıkıntı yoktur. Fakat keşke daha erken doktora gitseydiniz kullanmanız gereken ilaçlar olabilirdi bebeğin tutunması için
ZeyHus33 tugcesakzci çok doğru ama randevu bulamadm ve evim hastaneye uzak bu benim 3 üncü hamileliğim ilk defa böyle düşündüm ayın 13 ünde randevu buldm iyi bir doktora ozmn gideceğim ins aklımdaki gibi bişi yoktur
tugcesakzci ZeyHus33 anladım canım. Strese sokma ama kendini bu şekilde bebekte strese girer kötüyü düşünme iyi düşün iyi olsun