Demetgd Mervebbcggf olabilir süt bezesi diyorlar sanırım ona sakin ovalamayin dokunmayın zamanla geçer.
Merve1414 Mervebbcggf ilk oğlumda olmuştu doktor oynadinizmi naptınız demisti ama 41 hafta ve sonrası doğan bebeklere annenin hormonları gecebiliyormus bazilarinda olabiliyormuş diye biliyorum sornadan geçti hiç bişi yapmadım ben ama siz tedbir amaçlı götürün
Basinc Mervebbcggf benim kizimdada olmuştu ve ovaladiktan sonra süt çıktı ve rahatladı uyudu çok ağlıyordu babaanem yanımdaydı o ovaladı hafifçe süt oluyor onlarda süt çıktı ve rahatladı uyudu bir kaç gün sürüyor hergun hafifçe ovalayın
nnurcihann Annenin hormonları bebeğe geçtiğinden dolayı süt üretimi oluyor gibi şişlik ve akıntı olabilir kesinlikle sıkmayın ovalamayın herhangi bi uygulama yapmayın eğer kızarıklık ve ağrı olduğunu hissederseniz doktora başvurabilirsiniz geçmiş olsun 🫶🏻
MelteM2cck Nasıl ovalamayin. Aksine benim bebeğimde de olmuştu. Doktorumuz sadece banyo yaptırırken ılık suyla saat yönüne bastirmadan yavaş yavaş masaj yapın dedi. Ve çok çabuk geçti
_tuuggcce_ Mervebbcggf süt bezesi olabilir, sıkmayınız enfeksiyon kapabilir. Yenidoğanların bazılarında görülür, normaldir. Kendiliğinden geçer. Eğer aklınızda kalıyorsa doktora danışın ama sıkmayın